Monday, February 14, 2011

Alright masa untuk High School

     Ok..... Post ni lambat sikit keluar tapi xper.. ok masa awal january aku bengang  skit sbb x dapat surat sbp.... tapi aku redha..... pastu aku sekolah cam biasa. Lepas beberapa hari aku selesa plak ngan skolah tu..... (hmmm... biasa lah nama pon skolah) So aku teruskan persekolahan..... Tiba tiba ada cikgu datang, ke kelas sedang mencari recruit pengawas, ku xnak pon jadi pengawas tapi keadaan telah memaksa......(x paksa pown... cme x tau klo xnak xyah tulis nama -_-`) Ok pabila jadi pengawas keadaan mula menjadi terdesak..... so trpaksa ikut flow sekolah..... iaitu jangan kisah bwat jer..... selepas dah bwat method tu....... dah mula seronok plak sekolah....... tetapi bila dah ramai member kat skolah baru dpt sbp untuk second intake kat SMSS( Sekolah Menengah Sains Selangor sbenarnya minx kusses.... Oh well XD dah dapat sape kisah) well tu je lah kali nie sila comment.... tolong lah comment....... kalau xder account buat yg baru

No comments:

Post a Comment